De ce nu va iesi Romania din criza mai repede?

Mai demult am auzit un banc cu romani si cu alte natiuni, atunci nu am realizat cat de adevarat este pana nu am vazut cu ochii mei realitatea.

In Iad, Diavolul, a pregatit pentru fiecare popor in parte cate un cazan si un paznic. Asadar americanii aveau paznic, germanii la fel si ei un paznic, dar romanii nu aveau nici un paznic. De ce? Pentru ca de fiecare data cand cineva incerca sa iasa afara din cazan ceilalti aveau grija sa il traga in jos.

Aceasta atitudine mi se pare ca inca se gaseste la noi, nu ne place sa vedem succesul celorlalti, si in loc sa ne apucam fiecare de treaba preferam sa carcotim si sa punem bete in roate celorlalti, primul lucru pe care il spunem despre cineva care are succes in afaceri este ca a furat, in loc sa vedem ca aceea persoana poate a muncit ani la randul 18 ore pe zi ca sa ajunga acolo.

Un exemplu de cum poti sa-i incurci pe ceilalti:

In Romania mai intai se construiesc casele si mai apoi vin si se introduc utilitatile ( curent, apa, drumuri de acces), e mai bine sa circulam pe drumuri de piatra ( in cel mai fericit caz) si cu noroi.  Autoritatile locale prefera sa lase lucrurile asa cum sunt si sa nu se implice poate si datorita concluzie din bancul de mai sus.

Daca am fi fost uniti in acesti ani de dupa ’89 sunt sigur ca am fi avut o viata mai buna, dar mentalitatea noastra sa dovedit a fi greu de schimbat. O mentalitate care te face sa te simti bine cand vecinului ii merge prost si sa te simti prost, nemultumit cand vecinului tai ii merge bine.

Daca poti face un bine aproapelui tau de ce eziti sa-l faci?

Lasă un răspuns

