The Book of Eli

Azi am vizionat un film interesant, un film la care nu ma asteptam, auzisem lucruri bune dar despre multe filme am mai auzit astfel de lucruri bune, dar The Book of Eli este altceva.

In putine filme am vazut sa contina replici din Biblie, asta le intrece si nu poate decat sa ma bucure. A venit intr-un moment bun, ca sa mai spele din gustul amar pe care mi l-a lasa Year One, un film pe care l-am urmarit fara sa fac putina cercetare si am regretat, un motiv bun sa te informezi.

Filmul, The Book  of Eli, pe langa lucurile bune, are si cateva lucruri mai putin „ortodoxe” violenta fizica si putina violenta de limbaj.

E interesant si titlul filmului, probabil ca daca il numeau The Book of God oamenii nu erau prea interesati sa-l vada. Pentru mine titlul este in regula, mai ales datorita modului in care se termina filmul. E de apreciat si ar trebui sa invatam sa ne citim cea mai pretioasa carte din lume, cartea plina de intelepciune, tiparul dupa care ar trebui sa ne traim viata pe acest pamant, care intr-un final va arde cu tot ceea ce este pe el.

Mai mult ce bine ar fi daca am memora Biblia in intregime, dar cel mai bine este sa incepi cu putin, un verset azi, maine doua si asa mai departe.

Lasă un răspuns

