Nicu Alifantis – Rar

Versurile de George Bacovia

Singur, singur, singur,
Într-un han, departe –
Doarme si hangiul,
Strazile-s desarte,
Singur, singur, singur…

Ploua, ploua, ploua,
Vreme de betie –
Si s-asculti pustiul,
Ce melancolie!
Ploua, ploua, ploua…

Nimeni, nimeni, nimeni,
Cu atât mai bine –
Si de-atâta vreme
Nu stie de mine
Nimeni, nimeni, nimeni…

Tremur, tremur, tremur…
Orice ironie
Va ramâne voua –
Noaptea e târzie,
Tremur, tremur, tremur…

Vesnic, vesnic, vesnic,
Rataciri de-acuma
N-or sa ma mai cheme –
Peste vise bruma,
Vesnic, vesnic, vesnic…

Singur, singur, singur,
Vreme de betie –
I-auzi cum mai ploua,
Ce melancolie!
Singur, singur, singur…

Un răspuns la Nicu Alifantis – Rar

  1. daniela zaharia spune:

    Buna seara,
    Este adevarat ca nu am primit niciodata raspuns la ce am trimis legat de acest subiect, dar nu voi obosi sa sper…
    O sa ma intrebati – de ce ? Iar eu am sa va raspund : daca as obosi copii mei ar insemna sa moara, asa ca nu am de ales si nu trebuie sa obosesc – priveste si spune-mi daca ati fi eu, ce ati face, ati continua, sau ati obosi :

    http://www.acasatv.ro/noutati-acasa/emisiuni/la-povestiri-adevarate-doua-surori-gemene-au-urgent-nevoie-de.html

    http://sustin.ro/loredana-si-adelina/

    Multumesc ca macar mi-ati dat sansa sa sper ca n-am sa obosesc…
    Daniela Zaharia
    tel.0763664224

Lasă un răspuns

